Zdjęcia oraz opisy na tej stronie są mojego autorstwa - nie pozwalam na kopiowanie, przetwarzanie czy ponowne udostępnianie ich bez mojej wiedzy i zgody.

Szukaj na tym blogu

środa, 5 września 2012

Firmoo.com - okulary przeciwsłoneczne


Od zawsze miałam problem z dobraniem dla siebie okularów. Nie tylko przeciwsłonecznych - kiedy lekarz przepisał mi korekcyjne to sporo się nachodziłam zanim znalazłam oprawki, które były 'nawet nawet'. Kiedy zgłosił się do mnie sklep firmoo.com, najpierw sprawdziłam co mają w ofercie. I spodobało mi się to, co zobaczyłam!

Oczywiście moja pierwsza myśl była taka, że we wszystkich tych cudnych modelach pewnie i tak będę wyglądała jak głupek, ale zaryzykowałam. ;)

Oto model, który wybrałam dla siebie:


Okulary są naprawdę solidne i ładnie wykonane,na szczęście nie ma tu mowy o tandecie. Nic nie skrzypi, zawiasiki chodzą bardzo ładnie, a całość jest starannie wykończona.

Rzadko kiedy podobają mi się okulary, a tym razem jestem bardzo zadowolona - mimo, że nie mogłam ich wcześniej przymierzyć. 
Po symulacji, jakiej można dokonać przed wyborem modelu, spodziewałam się czegoś mniejszego. Tymczasem rozmiar mają pokaźny - kiedy je zakładam, to mama woła na mnie 'mucha Funia'.  :D Jednak dla osób o bardzo drobnej twarzy mogą być za duże.

Do okularów dołączono szmatkę do ich przecierania oraz dwa etui: sztywne, plastikowe - niebieskie, oraz materiałowe - czarne. Dobrze mieć wybór, bo ze względu na gabaryty niebieskie ciężko byłoby upchać do mniejszej torebki.

Dużym plusem jest możliwość zamówienia sobie wersji korekcyjnej (ja, ponieważ noszę soczewki, to wzięłam 'zerówki', ale dla niektórych może to być spora zaleta :)).

Jedyny minus to cena - ramki w tym sklepie kosztują około 40$.


Jeżeli chcecie je kupić, to tu link do tego modelu: http://www.firmoo.com/prescription-sunglasses-p-1870.html .

Warto wiedzieć, że dla nowych klientów Firmoo przewiduje promocję - pierwsza para okularów jest za darmo!  Więcej informacji znajdziecie tutaj: http://www.firmoo.com/free-glasses.html.

Wystarczy tylko zapłacić za przesyłkę i okulary przyjdą do Was raz-dwa. :)


25 komentarzy:

  1. Dumam od dłuższego czasu nad ich ofertą i sama nie wiem...
    Okulary korekcyjne to wyższa szkołą jazdy i nie przemawia do mnie zamawianie ich via net a przeciwsłonecznych jakoś mały wybór. Taaa marudna jestem :P
    Postawili ograniczenia, że nie można wybrać do testów z całej oferty. Phi...

    Sam model wydaje mi się taki banalny, bez polotu dopiero jak dojrzałam Twoje zdjęcie to widać, że dobrze Ci w nich i dobra decyzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny blog :)

    Bardzo by mi było miło, gdybyś i ty, odwiedziła mój blog, i jeszcze gdybyś zostawiła komentarz było by mi baaaardzo miło :)

    http://ja-ja-i-moj-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują Ci :) ja strasznie nie lubię kupować okularów, w każdych czuję się jak głupek :P dlatego mail od Firmoo został bez odpowiedzi :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują do Ciebie te okulary ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. marzą mi się fajne okulary przeciwsłoneczne a do tego z moimi mega minusami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, przekonałaś mnie do testów! Te okulary są świetne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamowilabym ale boje sie ze to jakis przekret jak z amber g;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znalazłam informacji o wysyłce... ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam Ray Ban'y Road Spirit i nie oddam nigdy <3 Jeszcze klasyczne Aviatory się do mnie cieszą i model Clubmaster, ale to może za jakieś dwie wypłaty, bo tu już trzeba wydać nie 40$ a co najmniej 140$ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne :) Może się skuszę na jakiś model :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słit focia...nie no są rewelacyjne
    Pasują do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam te same:D ino niebieskie;) wszystko super, ale farbuja :/ jak jest bardzo goraco i skora na nosie mi sie spoci to zaraz mam ja granatowa:}

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie też przyszły dzisiaj do mnie okulary od nich, na razie wydaje mi się, że wszystko świetnie, ale jutro je przetestuję - mam nadzieję, że będzie słonecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie doszly moje juz je pokochalam na pewno zakupie sobie inna pare:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tym modelu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze w nich wyglądasz :) Ja zamówiłam sobie od nich korekcyjne :P

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...